kbba9

DUIT MODAL

Monday, December 31, 2018

Hasil Main Kutu (Undi)

Assalamualaikum w.b.t

Korang suka main undi tak ?

Aku suka main undi daripada dulu . Walaupun banyak yang cakap main undi ni haram , tapi pada aku , ini jelah caranya aku mampu untuk beli apa jua barang yang aku idam kan .

Apapun pada aku , berbalik pada niat . Kalau niat korang elok , maka elok lah hasilnya kan ?

So , aku nak share dengan korang hasil aku main undi sepanjang tahun 2017 - 2018 (Mei 2018)

1. Gelang Emas ( 2017 - Dah Jual )
2. Oven Morgan ( 2017 )
3. Beg Long Champ ( Small ) ( 2017 )
4. Chest Freezer 10 litre ( 10 Oktober 2017 )
5. Air Fryer ( 2 Mei 2018)

In shaa ALLAH , lepas ni aku akan update lagi . Sebab aku ada satu lagi kutu yang belum selesai . 

So , pendapat korang pulak macam mana ?

Update : 19 Jun 2018

Thursday, November 08, 2018

Pasangan mesti memaki syaitan bukan memaki satu sama lain apabila terjadi konflik kerana pencetusnya adalah syaitan! Jangan putus asa menunggu pasangan kita berubah kerana dia manusia biasa yang perlukan proses dan pelajaran hidup untuk berubah.


Fana❤️

Tuesday, November 06, 2018

Di saat orang lain tengah struggle cari rezeki, kit jangan perlekehkan cara dia. Bagi semangat walaupun tak nak beli. 

Nak block? 

Silakan.

1 pergi, 10 ke mari.

Apa yang penting, jangan putus asa. 

πŸ’ͺ🏼πŸ’ͺ🏼πŸ’ͺ🏼πŸ’ͺ🏼πŸ’ͺ🏼πŸ’ͺ🏼πŸ’ͺ🏼

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING