kbba9

DUIT MODAL

Wednesday, November 23, 2011

No Mood

Assalamualaikum..
Arini mood ite mmg xde.. banyak benda nak story mory kat sini, tp x terdaya nk luahkan.. better simpan je dalam hati.. itu lebih baik..
Kadangkadang bila kita cuba untuk menjadi baek, mesti ada banyak cabaran dan dugaan yg kita perlu hadapi kan?? kenapa?? Sebab ALLAH sedang menguji kita.. tp, kita selalu x sedar tentang semua tu, termasuk lah ite..
Bila dikenang, difikir, direnung, ite dah banyak sangat abeskan masa macam tu jer.. hurmm.. ntahlah.. k lah, dari ite terus merapu, ite abeskan entri ni dgn sepatah dua kata yg kita amek dr sumbersumber yg boleh dipercayai.. ^_^

LIFE IS TOO SHORT TO HAVE A VICTIM MENTALITY, SAY TO YOURSELF, I'M NOT GOING TO BE BITTER, I'M GOING TO BE BETTER!!!

No comments:

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING