kbba9

DUIT MODAL

Thursday, November 17, 2011

P.E.R.L.U. K.E.R.??

Salam, arini nk wat entri pendek jer.. dah beberapa bulan ni asek jengah blog org jer.. td ada jengah satu blog tu, mcm biasa lah ite buat pagipagi.. baca punya baca, kita terasa juga, tp lamalama kita pike positif jer pe yg dia tulis tu.. betul juga ckp dia.. apa pun, kita harap orang lain yg baca tu xlah terasa hati, tu pendapat dia, anda semua pun ada pendapat masingmasing kan? jadi x salah rasanya dia nk berkatakata.. ok lah, apa pun, mulakan haru mu dengan senyuman.. kerana senyum itu satu sedekah.. ( nk bg duit mesti korang susah kan? hehe.. ) ^_^  peace no war..

Cherish every moment and every person in your life, because you never know when it will be the last time to see someone

No comments:

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING