kbba9

DUIT MODAL

Sunday, April 03, 2011

Kerana Cinta..

Selamat malam semua..
mlm ni sy rasa bosan lah.. apa yg Nak DiKonGsI EkK.. EmMmM...Kdg2 kita ni sebagai manusia selalu luPa DIRI.. emm, aku puN kdg2 terlupa yg aku ni Selalu x BerSyuKUR.. EMM.. adakah aPA YG KITA lalui tu selalunya adalah balasan atas kelakuan dan sikAP kita yg lepas2? em.. MUngkin agaknyA.. Tiada siapa yG TAHU MELAINKAN DIA..
CINTA itu buta kan?? Kenapa kita kata ianya buta???
Emmm.... krn cinta manusia selalu ALPA, lupa tujuan bercinta iaitu TANGGUNGJAWAB,
Tanggungjawab utk BERKASIH SAYANG, menyayangi satu sama lain,
MENGHORMATI, hormat org yg kita syg termasuk ahli keluarga mereka,
KESETIAAN, setia pada setiap kelakuan n tutur bicara yg telah dan yg akan diungkapkan,
KEJUJURAN, jujur pd diri sendiri, psgn, keluarga dan semua org,
AMANAH, amanah dlm menjalankan tanggungjawab yg ALLAH berikan,
REDHA, dgn segala ketentuan ALLAH,
TAWAKAL, pd setiap pekerjaan yg telah dan yg akan dilakukan..
TETAPI...
aDAkah smua cinta dunia itu kekal hingga ke SYURGA??
Siapa yg tahu takdir dan ketentuan hidup mereka??
Saya?? Awak?? Kamu?? Mereka??
Hanya ALLAH sja yg MAHA MENGETAHUI LAGI MAHA MELIHAT...
sAMA2 lah kita BerdOa.. SupAya kita SemUa tidak terGolOng dR OrG yg tErLUpa itu..

p/s : seKadaR Untuk RenUngAn diRi sEndiri.. hehe... :))

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING