kbba9

! Raya Sale !

Wednesday, April 20, 2011

mood : sedey!

salam.. Emm.. Arini, aku xtau nape mood aku len mcm.. Semua serba x kena.. Dr smlm.. Badan aku mcm lepak sgt.. Si muchuk aku lak wat aku hangin... Ntahlah.. Aku sowang je yg emosi kot.. Atau ni yg dikatakan perubahan hormon ketika menjelang hari2 bahagia??? Aarrgggghhh!!!! Aku rase cm nk tumbuk seseowang je!! Bru pergi kursus pengurusan stress td, dh xleyh kawal emosi.. Huhu.. Emo!! Emo!! Emo!!! Tu je yg aku tau!! Kdg2 pompuan ni, (termasuk aku kowt!!) benda kecik nk diperbesarkan, padahal si muchuk aku tu diam je.. Dia langsung xnk besarkan isu! Tp aku nk kejujuran dia, walaupun menyakitkan ati! Ttu je syg... Susah ke?? Hukhuk.. Kalau majuk pun x dpt pujukan cm dulu dh bohsan gaknya.. Emm..

Note::::: kalau dpt mam chicken chop kan best ( tp nk muchuk yg banje! Hikhik..)

!!Jom Tambah Pendapatan!!