kbba9

! Raya Sale !

Thursday, August 04, 2011

Ramadhan Terakhir

Assalamualaikum..

Salam Ramadhan.. Jom kita layan cerita ni.. Best gak lah.. terasa rindu pada Allahyarhamah ibuku, Nor Aini Sahat.. Rindunya nk mkn msakan emak.. emm.. Pengajaran cerita ini sgt byk.. So, Jom kite layannnzzzz!!! huhu..

Salam Ramadhan

Assalamualaikum..
Alhamdulillah.. Hari ni dh masuk Ramadhan ke-4.. X lambat lg rasanya nk ucapkan selamat berpuasa kepada semua kengkawan, dan blogger2.. huh! Alhamdulillah, taun ni juga dpt gak sambut 1 Ramadhan di kg mcm biaa.. ada angah, nazri, farhan dan biha skali.. syiokk tu mkan ramai.. huhu..
eemm.. baru hari ke-4, mcm2 nk mkan rasanya.. hehe.. xtau lah, nafsu nie lebih sgt.. hehe..

Rasa semangat nak abeskan puasa utk raya!! yihaa!!!
Bila tengok baju raya sy dh siap lagilah smakin bersemangat nak raya.. EMM.. tAun ni tema Baju raya Kiteorg warna hijau.. tp, bukan hijau gelap, hijau cam air laut kotS!! AhakS! OKLAH TU KAN? mUsyuk kita pun kita Beli Warna sAma gan kite Aw.. bru meriah.. waLaupun x rayA saTu uMah.. hehe.. x KeSAhlah.. janJi I haPpY.. HUhU..

OkLAH.. SEE yOu AgAin..


p/s : byk lagi PosT yANG x semPat Nk EDit semula.. huhu..

!!Jom Tambah Pendapatan!!