kbba9

DUIT MODAL

Thursday, February 09, 2012

8 PETUA CANTIK
(Istimewa Untuk Wanita)

Assalamualaikum..

“ eh, awak nampak awet muda lah.. segar je saya tengok muka awak ni.. J 

Pernah x ada orang cakap macam ni kat korang kan??
Mesti kembang kempis hidung korang kan??
So macam mana nak dapat pujian macam tu?? Hehe..
CH ada petua untuk cantik tuk dikongsikan dengan kamu semua..
Petua-petua ni boleh gak diamalkan oleh wanita yang telah berkahwin dan telah mempunyai anak. So, x bermakna anak dara je yang boleh nampak segar dan  cantik yer?? Mak-mak dara pun boleh tau..
Yang penting, nak atau tak nak jer.. ^_^

Petua Cantik :

1. Bangkit Bersambut Apabila mahu tidur malam, duduk berlunjur dan rebahkan badan ke tilam tanpa menongkatkan badan dengan tangan. Apabila mahu bangkit dan tidur, lunjurkan kaki dan bangunlah tanpa menongkatkan badan dengan tangan. Cecah ibu jari kaki dengan kedua tangan.

2. Wajah Suci Apabila bangun pagi, jika membasuh muka, elakkan dari mencucinya menggunakan sebarang alat pencuci atau mengesat muka dengan sebarang pengesat. Biarkan air itu kering sendiri pada muka. Jika mengambil air sembahyang pun, usahlah dikesat air itu, biarkan ia kering sendiri. Ini berfaedah mengekalkan kecantikan asli wanita, dan rnenjadikan muka bercahaya dan segar kerana pelembap asli muka tidak dibuang.

3. Menyegarkan Payudara Apabila mandi, terutamanya di awal pagi, cucurkan air pancuran atau air paip ke atas kedua-dua belah payudara agar payudara sentiasa subur dan segar, tidak mudah jatuh

4. Taman Semerbak Mewangi Amalkan memakan makanan yang segar seperti ulam-ulam yang wangi baunya dan sayur-sayuran yang wangi sejak dari perawan. Amalkan sentiasa. Nafas dan badan juga akan menjadi wangi. Petua ini telah diketahui sejak beribu tahun yang lampau.

5. Lubang Jarum Latih otot penahan kencing, seolah-olah seperti menahan dan hendak buang air kecil, kemutkan berulang-ulang. Kemudian kemutkan pula otot dubur seolah-olah mahu menahan dari buang air besar, berulang-ulang juga. Jika boleh jadikan ia amalan setiap hari.

6. Suara Perindu Elakkan dari banyak memakan makanan yang pedas-pedas atau yang agak panas. Selalu minum air asam jawa. Berlatih bercakap dengan mengawal nada suara, jangan dilepaskan suara sewenang-wenangnya. Dikatakan bahawa suara perawan adalah bagai bunyi seruling yang merdu.

7. Mengurut Pangkal Bunting Padi Biasakan mengurut di pangkal betis, iaitu dengan cara menekan dan memicit kawasan antara urat keting dan buah betis. Lakukan selalu, kerana ini baik untuk mempertingkatkan prestasi kepekaan rasa apabila jima' setelah berkahwin nanti.

8. Payudara Montok Elakkan dari meniarap di atas lantai sama ada di waktu siang atau malam, kerana meniarap dilantai akan mengendurkan payudara anda. Lebih elok sekiranya mahu membuat kerja atau membaca dalam keadaan duduk. 





nota kepala : suka tengok Ayu Raudhah, muka dia cantik walaupun x bermekap tebal dan x pakai bulu mata macam kakak dia.. P.E.A.C.E!

No comments:

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING