kbba9

DUIT MODAL

Wednesday, March 21, 2012

Dia Sayangkan Kau | Alhamdulillah...

Assalamualaikum..

Pepetang ni xtau nak tulis entri pe.. tapi tadi masa anta dokumen kat 2nd boss berbualbual jap ngan akakakak opish me.. sambilsambil me mam biskut kacang, dey all ckp.. 
"ko ni bila nak kuruskan badan?? kata nak jadi pengantin? kang laki x suka plak.." 
hahahaha.. aku tak tau nape aku ras macam nak gelak besar petangpetang nie.. 
em.. masih ada lagi org nk bangkitkan isu ni dengan aku.. 
hehe.. bukan pe, telinga aku ni dah lali dah nak dengar katakata macam tu.. 
pada aku, aku bersyukur dengan apa yang ALLAH dah berikan pada aku selama ni.. 
pastu tetiba sorang lagi cakap "ala, tunang ko mmg sayangkan ko, 
sbb tu dia x kesah kot ko x kuruskurus!" 
YES, OF COURSE! I'M REALLY SURE, THAT'S WHY I'M CHOOSING HIM! 
lalalala.. (geli plaks rasa) apalah yg ada pada rupa fizikal, 
jika hati kita tak seindah rupa paras kita, ye dakk?? 
apapun, aku mmg bersyukur dgn apa yg diberikan oleh YANG MAHA ESA.. ALHAMDULILLAH..

No comments:

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING