kbba9

DUIT MODAL

Wednesday, February 01, 2012

Menang Hadiah dari Majalah Women's Weekly edisi Jan '12

Assalamualaikum..

Alhamdulillah.. CH nak share contest yang CH menang.. semalam sebelum balik, CH dapat SMS dari pihak MWW, dia bgtau yg CH menang hadiah drpd PHYTO .. balik je umah, CH cek kat majalah keluaran Jan 2012 tu.. Hadiah yang bakal CH menang nanti adalah barangan keluaran Phyto yang berjumlah RM80.. katanya untuk masalah rambut.. huhu.. Oklah, atleast, dapat berjimat.. kalau X bersesuaian dengan CH, nnati CH boleh bg pada mak abah ataupun bakal mak mertua.. boleh gak amek hati diorang kan.. lagilagi sempena bulan kasih syang ni.. hehehe.. nanti CH dah dapat hadiah tu, CH update lg ok? tunang CH kata, ni baru permulaan.. mana tau rezeki kami, boleh menang kete atau wang tunai.. hehe.. amin.. daaa...



nota kepala : kemenangan ke-3 dalam tahun 2012

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING