kbba9

DUIT MODAL

Tuesday, August 14, 2012

Bawal Aidijuma.. :-)

Kurang dari seminggu kite nk sambut raya kn?? Hehe.. Tapi aku masih x abes2 shopping.. Huhu.. Kalau bab nak abeskn duit no.1 lah! Haha..
     
       Pagi Sabtu (11 ogos 2012) kelmarin, aku smptlah g Plaza Angsana.. Jalan2, sorang2.. Niat hati cuma nk blikan abah aku baju je.. Tapi.... Kelai  jdnya.. Hehe.. Akh smpat rembat jeans dari Voir dan bju kurung tuk raya gaks.. Baju kurung lg??? Huhu.. Ofkos..

Kalau dh ada bju kurung xkn xde tudung kn? Dr aritu aku dh niat nk bli tudung brand AIDIJUMA.. Akhirnya.. Hari ni dpt gaks aku rembat. Tp, aku bli yg plain biasa je.. Sbb yg len tu aku rse mahai sgt... Aku amek dua helai je.. Sume skali rm14.. Ckuplah tu dulu.. Nti ada duit lbih lg aku bli lg... Apapun, aku rse syukur krn dpt merasa nikmat Allah ni.. Alhamdulillah... Ok lah.. Nti aku smbung lg yer.. Sampai sini dulu.. Assalamualaikum...

Nota kepala : panjang plak entri harini.. Huhu...



!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING