kbba9

! Raya Sale !

Sunday, November 25, 2012

"Amy jaga mama nanti.."

Assalamualaikum..
Lebih kurang 5hari aku nak nikah dengan org yg pling aku kasih n cinta.. Tapi.. Dlm hari2 terakhir bujangku, aku dpt berita yg aku rse sgt menyentuh hati aku.. Ptg td tunang aku sms bgtau yg mama dia menangis pas diorg blik shopping kt The Store.. Aku pun xtau knapa.. Tp aku smpat berbual dgn en.tunang ttg pkara ni.. Tp dia xnk cite.. Sedey katanya.. Tp yg pasti.. Antara ayat2 yg aku ingat..

Mama : nanti pas ko kawen dh xde sapa nk jaga aku..
Syg : Amy jaga mama lah nanti..
Mama : nanti xde org nk tman aku lg..
Syg : Amy gan nana kn ada..

Tulah antara perbualan antara mama n sygku tu..

Syg : nanti syg bwkla mama jalan2 pas kawen yer..
Aku : em.. Mmg nk bwk tp abg xnk anta..
Syg : bkn jalan gan abg skali.. Syg bwklah mama g jalan berdua je mcm mse g Plaza Angsana dulu..
Aku : eemm...
Syg : biasalah org tua syg..
Aku : yer syg.. Ayg paham.. Untung abg ada mama lagi..
Syg : em.. Mama syg ayg lebih dr syg abg..
Aku : ..........

Ni plak perbualan aku dgn dia..

Hurm.. Nilah perkara yg pling en.tunang risaukan.. Dan pkara ni la yg jd punca kami xleh duk berjauhan dgn keluarga dia.. Pas aku tau psl ni x masal airmata aku laju je kuar.. SEDEY!! Sbb aku dh xde mak.. Em.. Mama.. Nana syg mama tau!!

Nota kepala : aku selalu impikan utk memeluk mama pas aku kawen nti.. Nana janji akan sama2 jaga mama.. Sayang mama!!!

!!Jom Tambah Pendapatan!!