kbba9

! Raya Sale !

Friday, January 18, 2013

Selamat Hari Lahir Abah | 55 Tahun

*entri ini sedikit sedey "(


Assalamualaikum..

arini 18/01/2013 dan sekarang waktu menunjukka 4.45ptg di pejabat..
aku masih lagi menahan air mata ni dari terus berjurai.. *padahal dh meleleh keluar "(*
ntah kenapa, sejak kawen, aku semakin cepat sentap tersentuh apatah lagi yg melibatkan keluarga..
keluarga itu lebih kepada org yg paling aku syg (walaupun aku tak tunjuk)..
Orang yang selalu x sama pendapat dgn aku..
tapi.. orang yg paling aku RINDU lepas aku kawen..
orang yg paling aku nak PELUK tiap kali aku "jatuh"..

A.B.A.H.

arini hari kelahiran abah..
yang ke-55 tahun..
tiap tahun *sejak 6 tahun* aku sambut hari ni..
xpernah TIDAK..
dari hadiah paling murah mcm baju, beg duit, sampailah yg paling mahal henpon Nokia Xpress Music 5310 *masa tu*
abah tetap happy, tetap suka..
sebabnya dia abah aku.. dia tau kemampuan anak dia..

tiap kali date ni..
aku akan sms abah.. wish besday kat abah..
walaupun aku tinggal sedinding serumah dgn abah..
tapi aku anta gak msj bile dah smpai opis..
sebab aku MALU..
tapi abah tetap balas..
walaupun setakat "terima kasih"

arini.. abah TAK BALAS..
satu mesej abah pun xde..
dari pagi aku tunggu..
abah marah ker??
abah merajuk ker??
abah mesti ingat aku tak sayang abah..

uda sayang abah..
uda nak bg abah kek..
uda nak bg abah hadiah macam selalu..
walaupun kecik.. tapi UDA NAK..

Abah..
uda mintak maaf abah..
uda dah ada suami..
suami uda xnk balik..
uda xleh wat apa..
abah kata kena taat..
abah kata jangan melawan..

uda ikut je cakap abah..
sama mcm uda kecik dulu..
sama mcm uda bujang dulu..
uda xkn melawan..

apapun, UDA SAYANG ABAH..
uda harap abah sehat..
doa uda utk abah dikejauhan..
semoga abah terus sihat..
kuat dan terus tabah..
bertahan untuk PERTAHANKAN kami..
bertahan untuk ZURIAT kami..
Ya ALLAH..
panjangkanlah umur abah ku..
SUARDI BIN JASMIN
Amin.. :(


Nota Kepala : hanya Allah tau mcm mana perasaan uda skng ni.. harap abah pun paham.. :)



No comments:

!!Jom Tambah Pendapatan!!