kbba9

DUIT MODAL

Tuesday, January 01, 2013

Selamat Tahun Baru 2013





Assalamualaikum.. 

Alhamdulillah.. masih diberi kesempatan untuk menghirup udara segar kurniaan Ilahi.. apa khabar anda semua?? readers and stalkers? hope xdelah stalkers yer.. :) 
oklah.. sempena dengan Tahun Baru ni, mesti korang sumea tengah semangat kan?? ada yg dah pasang azam tahun baru?? xde?? hehe.. azam taun lama plak mcm mana?? 
dh tercapai ke belum?? kalau belum xpelah.. usaha lagi yer!!
aku plak, azam tahun baru adalah utk meneruskan mencapai azam tahun2 lepas yg x kesampaian.. tapi, apa yg aku boleh share.. azam aku tahun 2012 hampir 80% berjaya dan tercapai.. Alhamdulillah.. 
tapi, masih ada sikit2 je yg belum tercapai, atas sebab2 yg x dpt dielakkan.. xpelah, yg penting aku dah berusaha sehabis baik utk capai semuanya.. oklah.. nanti aku sambung lagi yer.. tahun baru, tgh semangat nak kerja ni.. tunggu yer update seterusnya.. :) 
semoga Allah selalu merahmati dan memberkati kamu semua..


nota kepala : saja pilih warna ni utk bagi semangat ceria sikit kat blog aku ni.. huhu..

No comments:

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING