kbba9

! Raya Sale !

Wednesday, August 14, 2013

Hari Raya Aidil Fitri 2013 #Part 2

Assalamualaikum..

Nak upload gambar raya yg x berapa nk ada.. :) mcm yg aku ckp psl ni kat entri lepas (xleh ltak link sbb pkai hp).. Yg aku xde byk gambar.. So korang tgoklah pe yg ada je ea.. Hehe..


Gambar ni paling aku suka.. Tukang amek gambar ni adalah Amy a.k.a my hubby.. Walaupun x lengkap sorang lg adik beradik aku tp oklah.. Anak2 buah penambah seri, disamping perut bulat aku tuh.. Huhu.. Tambah2 lg amek berkat keta org.. Mudah2an kami berpeluang memiliki kereta itu satu ari nanti.. InsyaAllah.. Amin.. :)

        Picca first dak tina yg muncung..

     Picca last dak tina masih muncung

Hehe.. Aku xtau n x pham nape dak tina anak sedara kesayangan aku nih xnk senyum bila aku yg amek gambar depa.. Penat mama dia n mak ngah dia buat iklan gigi.. Tp dia dok muncung masam mencuka aiihhh.. X pham akak dik!! 

Ada lagi satu gambar aku cilok dr fb angah aku.. Haha.. 

Ni gambaq depa satu keluarga.. Dak biha ni manis sungguh senyuman dia.. Geram btol aku tau..

Papepun, nilah kami sekeluarga.. Cuma taun ni xde amek gambar ramai2.. Xtau nape.. Semua mcm kelam kabut.. Huhu.. Xpelah.. InsyaAllah Raya Haji nanti bole amek gmbar ramai2 plak.. Amin..

Ok lah.. Hingga bertemu di entri akan datang.. InsyaAllah.. 

Nota kepala : best gak update pakai hp ni cuma x sebest pakai pc.. :)

No comments:

!!Jom Tambah Pendapatan!!