kbba9

Saturday, January 05, 2013

Beutskin Essence ~ Rahsia Kecantikan Adira!


** DEALERS ARE MOST WELCOME :) PM/SMS 016 - 725 3014 **

Beutskin Essence 500mg x 60 capsules, NP : RM 240.00
Now! RM 220.00 *Promo sehingga 27 Feb 2013*

10 caps - RM 50.00
20 caps - RM 96.00
30 caps - RM 138.00

Pembelian kotak pertama + reg member - RM 220.00 Pembelian harga ahli - RM 200.00 *Promo sehingga 27 Feb 2013*

No. Pendaftaran Kementerian Kesihatan : MAL08031430TR

Rahsia untuk Kulit Lebih Cerah, Mulus, Gebu dan Awet Muda selalu.. Efektif, Selamat dan Tanpa Sebarang Keraguan..

5 FAKTOR UTAMA - KEKAL MENAWAN ARTI KATA SEBENAR

1. Kecerahan Kulit - kulit kemerah-merahan
2. Memperbaiki Gen - menghalang sakit keturunan
3. Metabolik - Metabolisma stabil
4. Anti-Pengoksidaan - awet muda 5. Menganjalkan kulit luaran dan dalaman dan mencantikkan payudara

Beutskin Essence dirumus dengan menggunakan ramuan platinum daripada esens tumbuhan yang unik dan digabung dengan penggunaan teknik ekstraksi supercritical CO2, berupaya menguraikan melanin dan pigmen kuning pada kulit dengan cepat demi memutihkan dan memperbaharui sel badan secara keseluruhan. Ia menggalakkan metabolisme sel dari dalam ke luaran supaya membolehkan badan menjadi lebih sihat dan memperolehi kulit yang lebih cerah. Ia juga membebaskan enzim-enzim aktif sel, berkesan untuk menghalang aktiviti penyahasilan dan meningkatkan tenaga sel supaya tisu kulit seluruh badan berfungsi dengan normal.

KESAN-KESAN SELEPAS PENGGUNAAN BEAUTSKIN ESSENCE

3 hari :
- Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

10 hari :
- Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

30 hari :
- Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

60 hari :
- Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

90 hari:
- Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.

Penggunaan jangka masa panjang : - Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna.

Kandungan :
Minyak Biji Seabuckthorn, Radix Puerariae Lobata, Minyak Biji Anggur, Likopena, Minyak Kacang Pain, Beeswax

Dos yang perlu diambil :
- Sekiranya mampu; 2 biji selepas bangun tidur pagi dan 2 biji sebelum tidur. Ambil semasa perut kosong, jarakkan sejam sebelum sarapan. Bagi yang tidak mampu; 2 biji pada waktu pagi/malam.

HALAL

Boleh: Diambil seawal umur 13 tahun

Tiada pantang larang, tiada kesan yg merbahaya, tidak merosakkan buah pinggang, selamat diambil dan jika mengambil sebarang supplement hendaklah makan 1jam sebelum makan supplement/mknn (Diambil semasa perut kosong)

APAKAH YANG KAUM WANITA TAKUTKAN?

Selepas tempoh baligh, seorang wanita akan melangkah ke alam perkahwinan, keibuan dan menopaus.

Setiap hari, wanita moden perlu mengendalikan pelbagai tanggungjawab di antara kerjaya, keluarga dan masa peribadinya. Selain daripada berusaha dalam kerjayanya, mereka turut memainkan peranan sebagai seorang isteri dan ibu, prihatin terhadap pendidikan anak-anak serta pelbagai perkara remeh yang lain, lalu kerap mengabaikan perihal penjagaan kesihatan diri sendiri!

Akibatnya, kesihatan mereka semakin merosot dan muncullah pelbagai simptom. Contohnya, ketidaksamaan endokrin menyebabkan obesiti, gangguan haid (dismenorea, amenorea, haid tidak tetap), simpton klimakterik (insomnia, panas baran, pempigmenan atau kemunculan plak senil) dan masalah-masalah lain berkait kesihatan wanita.

Oleh itu, mencari produk yang dapat melegakan masalah kesihatan wanita merupakan perkara yang sangat penting!

BEUTSKIN ESSENCE yang diformulasi berasaskan 5 teori, di samping menggunakan seabuckthorn yang ajaib sebagai bahan utamanya merupakan berita baik untuk kaum hawa.

BEUTSKIN ESSENCE membekalkan sel kita dengan nutrien yang mencukupi untuk mengaktifkan sel, menyelaraskan sistem endokrin, mencegah dan melegakan ketakseimbangan hormon. Ia juga menentang radikal bebas demi mencegah kerosakan yang diakibatkan ancaman radikal bebas kepada sel badan dan meningkatkan sistem imun dengan menangkis serangan bakteria dan virus, serta membaiki keadaan penyakit genetik.

Kaum wanita, anda harus menjaga kesihatan anda, agar anda sihat walafiat dan mendapat menjaga kesejahteraan orang yang disayangi, serta menjalankan tanggungjawab anda sebagai seorang isteri, ibu dan wanita berkaliber dengan sepenuh hati.

DAN YANG PALING PENTING CANTIK LG MENAWAN DGN KULIT YANG PUTIH MELEPAK.

Petua Kecantikan : Putih Telur

Pelbagai Kebaikan Putih Telur untuk Kecantikan:

Beberapa kebaikan mask putih telur untuk kecantikan dan penjagaan kulit wajah adalah menghilangkan bintik hitam kerana terbakar matahari, wajah terasa lebih kencang dan halus, mengatasi kulit kering dan berminyak, mengatasi kesan hitam bekas jerawat, melembabkan dan menghaluskan kulit, mengecilkan liang pori, dan mencerahkan wajah.

Selain itu kandungan protein yang terdapat dalam putih telur mempunyai khasiat yang membantu melembabkan kulit dan mempercepatkan proses regenerasi kulit wajah. Sehingga dapat menghasilkan kulit wajah yang cerah, bersinar, cantik, dan tampak awet muda.

Untuk mendapatkan semua kebaikan diatas, kita boleh belajar cara membuat mask yang mudah. Pertama siapkan satu buah telur lalu pecahkan dan masukkan kedalam mangkuk. Kemudian asingkan putih telur dari kuning telurnya. Buang kuning telur tersebut dan gunakan putih telur sahaja. Kacau putih telur menggunakan garfu hingga kelihatan berbuih.

Setelah siap, sapukan ke seluruh permukaan kulit wajah secara merata. Elakkan beberapa bahagian seperti kelopak mata, kantung mata, dan kawasan sekitar bibir. Jika telah selesai, biarkan selama 30 minit hingga putih telurnya mengering. Anda boleh bersihkan menggunakan air hangat selepas 30 minit. Rasakan kesegaran kulit yang halus dan kencang serta wajah yang lebih cantik berseri.

Putih Telur untuk menghilangkan blackheads:

Putih telur boleh menghilangkan blackheads. Pertama sekali, kacau putih telur dan tambahkan 2 sudu makan madu segar. Setelah itu sapukan campuran putih telur dan madu tadi ke seluruh permukaan kulit wajah. Biarkan kering selama kurang lebih 20 hingga 30 minit. Setelah itu bilaskannya dengan air hangat. Untuk mendapatkan hasil yang maksimum, gunakan 2 kali seminggu .

Tips tambahan : sebelum menyapukan putih telur ke kulit wajah, sebaiknya bersihkan terlebih dahulu wajah Anda dengan pembersih. Gunakan ais batu setelah wajah dibersihkan dari putih telur bagi membantu mengecilkan liang pori wajah.

IKLAN : LULUR HERBORIST

Sapa penah lulur (scrub) badan? Sila angkat kening sekarang..hehe.amacam? Rasa best tak bila lulur badan? Opkozlah best giler kan?

Scrub ni ada macam-macam jenis.. Ada yg serbuk, krim dan lain-lain.. Kalau nk mudah, bole je order dgn aku.. Lau rajin g lah buat sendiri :) *rajin plak kan?*

Selalunya buat sendiri lebih jimat dan semulajadi khasiatnyer. Tapi ada lagi ke yang rajin sekarang ni? Nak scrub pon malas..tambah nak buat sendiri ye tak? *akulah tu*

Scrub ni kena pakai sebelum mandi ya kawan2.. Pakai waktu badan tengah kering.. Just sapu scrub kat body then gosok sampai kuar daki-daki di badan.. Dah habis tu baru mandi/bilas.. *wajib* Tak perlu pakai sabun dah pon takpe.. *lagi jimat* kalo nak pakai sabun juga itu terpulang.. *aku tau bpk ko tokey sabun mandi.. Oppss*

Lepas mandi tu, korang cuba cium badan korang.. Wangi dak?? Ofkoslah!! mmg wangi la yer body kita.. tambah lepas mandi pakai lotion plus vitamin pulak.. Walawey.. Sang suami pun teruja nk peluk aw.. *yg bujang suh ang punya kucing cium* wakaka... Dah wangi tu apalagi nk buat?! Trus ZZZzzz lah.. Bole mimpi indah2, ala2 putera puteri kayangan.. Hehehe

So.. Apa tunggu lagi??
X teringin ke nk buang daki2 yg dh bertaun2 melekat kat bdan uolls tu.. Eeww... Gg B2B tu plak.. Korang tu WAJIB order gan aku neh.. Bia lembut n mulus je bakal laki uolls usap2 nti.. *pitam*

Meh2 order2 gan aku.. Murah2 je aku jual.. Okay, so kepada sesiapa nak order lulur body scrub ni boleh la pilih nk lulur yg mana yer..

Ada beberapa variants :
1. Rose
2. Sengkuang
3. Strawberi
4. Coklat
Ada byk lg.. Tp aku pun x ingat.. Haha..

So.. Anyone interested?? Do SMS me 016-725 3014 or email me at amyhanna8187@gmail.com..

Malam Pertama

Assalamualaiku...
Selalunya dia ckap dia NAK pakai..
Tapi.. Selalunya dia TAK JADI pakai..
Dia ingat aku ni apa..
Jap nak pakai..
Jap xnak..
Katanya nanti ROSAK..
Alahai.. Suami..
Tapi tetiba..
Malam tu NAK pakai plak..
And syiok bangat katanya..
Pasni nak pakai terus..
Boleh syg..
Anything for u..
Tapi..
Apadia ek???

TOPI lah..

JANGAN SAKIT HATI ARR!!!
Hahaha..

Nota Kepala : saja.. Boring.. Lalala..

!!Jom Tambah Pendapatan!!