kbba9

! Raya Sale !

Friday, July 25, 2014

Kami Berselfie!!! 😍

Macam dh lama kami x berselfie berdua.. Rasa mmg lama sgt lah.. Sebab mr.hubby tu mmg x suka amek gambar, petah lagi gan isteri dia yg kurus. Ceh! Perasan.. 
So untuk puaskan hati si isteri maka si suami pun melayan lah.. Hehe.. Nasib baik si anak tidur kat pangkuan.. Maka bolehlah kami berdua beromantik sesekali.. Hehe.. Tapi, jangan muntah plak tgok kami.. 

Inilah kami! Doakan kami dipanjangkan jodoh dan bersama sehingga ke akhir hayat kami.. Walaupun pelbagai rintangan dan dugaan kami, namun kami akan cuba harungi dengan tabah! In Shaa Allah..

Sehingga berjumpa kembali. Nak g AEON bawak mil g shopping kasut raya.. Huhu.. Assalamualaikum w.b.t.

No comments:

!!Jom Tambah Pendapatan!!