kbba9

DUIT MODAL

Thursday, August 21, 2014

JJCM : Putu Bambu Sedap

Putu bambu?? Nape ek dia bagi nama kuih ni putu bambu? Aku pun xtahu dan aku nak tahu jugak. Cuma malas nak siasat. Hahahahaha..

Okey. Tak kelakar.

Sebenarnya aku xdelah suka sangat makan putu bambu ni, tapi since orang ramai selalu belikan aku, selalu ehh.. (Masa aku kerja pejabat lama laaahh) aku jd gian tau tak. 

Ntah nape aku pun xtahu. Aku punya gian sampai setiap kali diorg g Batu Pahat, diorg mesti beli/bagi aku dua polistrin. Satu polistrin ada 6batang, harga plak rm3.00 satu polistrin. Okeylah tu kan?

Rasa?
Mestilah sedap. Sungguh! Tak tipu. Sebab apa aku ckp sedap? Sebab pada aku setiap kuih yg sedap tu dia akan kekal lembut walaupun dh sejuk atau berjam-jam dibiar (bertutup) tak diusik. Yg paling penting kalau yg jenis berkelapa mcm putu bambu ni mestilah kena pandai dan pastikan kelapa x basi. Haaaa.. Amacam?? 



Rupa mmg x berapa nak ada lah kan.. Tapi rasa... Gulp!! Telan air liur lah korang.. Hahahahaha.. Kalau korang nak tahu, aku beli putu bambu ni masa aku g taklimat NextGen ePerolehan kat Kolej Universiti Tun Hussien Onn pagi td.. Driver ajak singgah, kiteorg apalagi.. Borong lah.. Hehe.. Xdelah borong sangat pun beli utk keluarga je.. Sebab murah kan.. 

Apapun, kalau korang ada pegi Batu Pahat korang boleh lah carik dan singgah beli putu bambu ni yer.. Aku jamin korang akan puas hati punya. Sbb aku bli pukul 1lbih td dan aku baru makan ni pukul 7mlm. Rasa? Masih sedap dan lembut!! Kelapa x basi dan masih segar bugar!!! Cewahhh!! 

Jom dapatkan putu bambu keluaran bumiputera berkualiti tinggi ni.. Hehehe..

Jangan tanya aku lokasi sbb lupa nak amek gambar td.. No. Hp aku boleh cuba dapatkan.. Sbb opismate aku dok area situ. In Shaa Allah.

**ini iklan tak berbayar yer kengkawan**

P/s : aku update pakai iphone je ni. Sorry lau gambar x memuaskan hati korang. Hehehe..

No comments:

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING