kbba9

DUIT MODAL

Monday, August 11, 2014

KEGEMARAN SEPANJANG MASA :)


ASSALAMUALAIKUM..

buat apa tuh?? jom main teka-teki nak x?? 

okey korang cuba teka apa ni??? 
.
.
.
.
.
.
.
.


ini namanya KUIH SIPUT.. 

aku suka giler.. memang kegemaran aku sepanjang masa lah.. raya ke tak raya ker lau jumpa yg sedap aku akan beli dan makan sampai gigi aku sakit.. hahhahaa... 

aku beli untuk raya ni.. dan ini aku order dengan MIL kawan aku.. soooo sedappp!!! tapi memandangkan umah aku xde orang nak datang so aku bawaklah g opis.. hehehehe.. so makan sambil buat kerja.. fefeling rajin gitu! oklah, tu je nak gtau.. okbai! 




p/s ; masa post ni korang jangan tanya sedap ke tak sebab dah abis sebalang aku makan sorang.. kahkahkah..

No comments:

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING