kbba9

DUIT MODAL

Monday, August 11, 2014

Sekejapnya Masa..

Assalamualaikum..
tiktokt tiktok tiktok.. Kejapnya masa berlalu.. dah 15 Syawal dah.. emm.. mood raya masih ada tapi x sempat nak berjalan sangat.. sbb Mr.Arrogant aku ni x suka sgt g beraya lau xde kawan.. tu yg aku pelik tu.. lau aku asal ada kenderaan je aku bedal.. hahaha.. sian anak aku x dapat duit raya banyak.. ehh?? *tetibe* 

apapun, kerja kena tetap teruskan.. skng mood nak g open house umah opis mate MR.Arrogant... umah kiteorg?? huhu.. memang xlah tahun ni.. MR.A kata tunggu tahun depan.. tahun lepas sebab aku peknen, tahun ni sbb anak aku kecik.. dahtu lau dibuatnya aku "terpeknen" tahun depan acaner tue?? ter ehh?? hahahahhaa.. 

aku terima je kalau Allah dah kata itu rezekinya.. huhu.. sebab anak ni kan rezeki dan anugerah yg paling berharga dan tak ternilai.. hanya yg dah punyai anak je yg tahu.. bukan maksud yg xde anak x dpt rasai anugerah dr Allah tau.. jangan sentap plak.. cumanya kalau ada anak ni, kita tengah tension mcm mana seklaipun kita tengok anak terus hilang tension. 

ko angin satu badan gan laki ko mcm singa betina x dapat makan setahun pun ko tetap senyum tengok anak ko.. haaa.... masa tulah laki ko nak masuk jarum pujuk ko.. kalau anak ko dah besar plak laki ko guna anak ko utk pujuk ko.. best kan?? suweet je rasa!! aauumm.. 

Alhamdulillah, Allah bg aku kesempatan utk rasa semua tu walaupun dh lambat aku rasa.. rezeki Allah tu xpernah lambat sebenarnya.. Allah bg betul2 saat kita perlukan tau.. TAK PERCAYA?? korang kena percaya lah.. tapi korang kena serahkan semuanya pada Allah lepas korang dah berusaha 200% lah.. 

kalau baru 50% usaha dah kata Allah x tolong melampau lah kan?? sebab koranbg x usaha sungguh dah mengalah.. okey?? ingat.. walau apapun yg berlaku, Allah beri kita ujian tu sebab dia tahu kita mampu nak hadapinya.. so, teruskan berdoa n berusaha barulah bertawakal n berserah padaNYA. Faham?? kikikiki..

No comments:

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING