kbba9

Tuesday, March 24, 2015

Amyrul Arsyad : My Sleeping Beauty

Assalamualaikum ..

Setiap malam , sebelum aku tidur , aku mesti akan ambil gambar Arjuna aku yang sorang ni .. Yang babah dia aku ambil gak , tapi aku x dan lah nak upload , kang ada yang muntah plak kang .. Hahahaha .. 

nyenyak betul dia tidur ..

Selalu Arsyad akan tidur around 9 - 10 malam .. so , biasa aku teman dia minum susu dan baring - baring , golek - golek jap lepas tu dia dah sampai ke bulan dah .. Aku pulak sambil dodoikan dia , tangan aku tengok smartphone lah update apa yang boleh .. Masa suntuk sangat sejak ada anak ni ..

oh mai pipi .. kenapa dah tak tembam ?? huhu ..

Bila aku tengok Arsyad tidur , aku akan mula lah rasa sedih atau bersalah sekiranya apa yang aku hajatkan untuk anak aku tapi aku tak dapat capai .. so , aku akan cium lah dia puas - puas dan bagitahu dia apa yang aku hajat tapi belum kesampaian .. Aku akan suruh dia doakan aku lah supaya hajat - hajat aku tercapai .. Aku selalu bagitahu dia yang aku dan Mr. A sayangkan dia from the moon to the back !

argghh .. ummi asyik tengok video je malam - malam , 
tutup telinga lah ..

Sesungguhnya anak ini adalah syurga dunia kita , jadi aku faham sangat lah sesiapa yang belum ada anak akan rasa sedih dan kecewa .. Aku tahu sebab aku pun bukan kahwin - kahwin terus dapat anak .. Tapi , sekalipun kita belum anak , kita memang patut bersyukur dengan syurga dunia yang kita ada iaitu SUAMI / ISTERI kita .. betol tak ?? Sebab tanpa mereka kita tak akan dapat juga anak , yelah , suami bagi benih isteri bagi tumpang benih .. Kan hebat kuasa Allah tu ! Cantik je aturan yang dia dah buat untuk kita .. So , nikmat apa lagi yang kita nak dustakan ?

Alhamdulillah !



No comments:

!!Jom Tambah Pendapatan!!