kbba9

Thursday, April 02, 2015

" Anak Perempuan "

Assalamualaikum ..

Best kan ada anak perempuan? Aku belum merasa lagi .. Tapi kalau ada , Alhamdulillah .. Syukur .. Buat masa ni xde lah lagi .. Tak tahulah yang dalam perut ni lelaki ke perempuan .. hehe .. Tapi , aku nak jugak share " Anak Prempuan " aku kat sini .. 



mula - mula control malu ..

pastu macam nak geget je mulut dia !

yang ni memang tak tahan aku geget lepas tu !

Inilah " Anak Perempuan " aku buat masa ni .. hehe.. jangan marah naa ... Aku harap kalau yang bakal lahir ni perempuan biarlah comel macam abang dia .. Hehe .. Sebab orang kata kalau muka sama kita akan " sejuk " dengan orang tu .. Betul atau tidak aku x pasti .. Yang aku pasti , aku dengan adik aku muka hampir sama sampai sekarang aku sejuk je dengan adik aku .. Jarang lah nak marah atau nak bergaduh dengan dia .. Hehehe .. Pendapat korang macam mana ??


P / S : tetiba rindu plak dengan si montel adikku tu , dengar - dengar khabar dah x montel lagi .. yeke ?? sama - sama kita nantikan .. huhu ..

No comments:

!!Jom Tambah Pendapatan!!