kbba9

DUIT MODAL

Monday, June 01, 2015

#Throwback : Kesayangan ~ Arjuna Beta

Assalamualaikum semua .. Buat apa tu ??? hehe ..


Tengah-tengah mood nak puasa Ramadhan ni , sambil fikir - fikir nak buat apa / beli apa untuk Mr. A punya besday nanti ( 30 Jun ) , aku belek-belek lah gambar lama .. Rindunya !! Cepat sungguh masa berlalu .. Sedar tak sedar aku dah jadi seorang Ummi kepada dua cahaya mata .. Alhamdulillah .. Allah bagi pinjaman pada aku harta dunia akhirat ni .. Syukur , aku dapat rasai dan nikmati sedangkan ramai lagi orang yang menginginkannya .. Apapun , kita kena belajar bersyukur dan redha .. In Shaa Allah , Allah akan bantu kita ..


  
masa ni suka sangat dia tengok kamera .. x sempat - sempat .. hehe ..


  
ewaahh .. Mr . A ni kontrol ensem .. dia ingat aku amek gambar anak je .. hehe ..


okay ! muncungkan mulut dulu !


masa ni semua cakap muka ummi , skng semua cakap muka babah .. 


nota kaki : sekejap sangat Amyrul Arsyad ni membesar .. x puas nak gomol - gomol , sekarang mana nak gomol - gomol dah .. yelah .. dah jadi abang kan ?? hehe ..

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING