kbba9

! Raya Sale !

Sunday, July 26, 2015

Bisnesku : Bedak Kompek Ana Edar

HALAL dan SUCI
100% semulajadi 
Tanpa sebarang bahan kimia berbahaya
Boleh dibawa SOLAT

Model Bedak Kompek Ana Edar

Amacam ??

Aku memang suka pakai bedak kompek ni .. Sebab dia halus dan lembutkan kulit aku .. Pakai pun rasa ringan je , nak cuci untuk solat pun senang .. Tak perlu pakai penanggal make-up pun .. Korang cubalah ! Best tau !! Sekarang kalau keluar pergi pasar nak beli ikan pun aku pakai tau .. Hehe .. Tak cuba tak tahu , dah lah murah , suci , halal plak tu .. Jadi tak perlu risau kalau nak bawa solat .. Huhuhu .. Korang baca dulu sedikit sebanyak pasal bedak ni yer ..

Bertekstur halus dengan perlindungan UVA/UVB. Kehalusannya memudahkan anda untuk meratakan bedak pada wajah untuk kelihatan lebih rata dan licin.

Bedak Kompek Ana diperkaya dengan :
》Ekstrak manggis
》Gamat
》Vitamin E
》Minyak zaitun

Kebaikan Bedak kompek Ana :
♡Merawat masalah ringan kulit
♡Menghilangkan jerawat dan jeragat
♡Memelihara kulit dari sebarang radikal bebas
♡ Menutup cela
♡ Mengurangkan lingkaran gelap
♡ Mengurangkan kedutan di wajah

Bedak kompek Ana dijamin halal, selamat, bermutu dan 

bebas sebarang bahan kimia berbahaya. 
Boleh digunakan semasa solat. 
satu warna dapat dipadankan semua tona kulit ! 
Sapuannya halus , tidak bertompok dan mengawal minyak berlebihan .

Harga : RM35.00

Nah , aku belanja gambar aku lagi .. *sila muntah*

Lighting je lebih , hehe ..

Nak beli kat mana ?? 
Whatsapp : Farhana 016-7253014



No comments:

!!Jom Tambah Pendapatan!!