kbba9

DUIT MODAL

Thursday, August 13, 2015

Bisnesku : Rindu Qoqo Stevia

3 je perkataan. S.M.J.

** Sedap.
** Murah.
** Jimat.


Kebaikan Rindu Qoqo :
- Tanpa Pengawet
- Tanpa perisa
- Tanpa Gula Tambahan
- Bebas GMO (Genetically Modified Organism)
- Menggunakan daun stevia sebagai pemanis semulajadi
- Sesuai untuk pesakit diabetis
- Sesuai untuk orang yang sedang berdiet
- Sesuai untuk kanak - kanak berumur 1tahun ke atas

Cara nak minum macam mana yer ?

Senang je.
Masukkan 4 scoop (30gm) Rindu Qoqo Stevia ke dalam cawan , lepas tu tuang lah air panas 150ml ! Siap ! Scoop free yer uollss ! 

Boleh ke minum sejuk ?
Eh , apa plak tak boleh ? Dah buat panas - panas tadi korang biarkan je sampai sejuk , pastu minumlah ! Hahahaa .. Gurau je ...
Kalau korang rajin boleh je buat milkshake atau ice blend .. Ikut mana lah satu yang korang suka .. Janji sesuai dengan tekak ! Kalau boleh kurang - kuranganlah minum ais , kata nak kurus ? 

Eh ??

So , jomlah cuba produk Bumiputera Muslim ni .. Harga pun cuma RM27 je .. Kalau nak harga promosi kenalah whatsapp aku terus okay ?


Farhana
Fames Rich Resources
016-7253014

3 comments:

Puan Wawa said...

semoga terus berjaya..")

Syah said...

Hai,assalamualaikum,

saya jual iphone,samsung,oppo,phone case,powerbank...dn etc
jemput lawat blog saya

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/

dan ig saya

@nurnasuha96_

whatsapp : +60196117811

Syah said...

Hai,assalamualaikum,

saya jual iphone,samsung,oppo,phone case,powerbank...dn etc
jemput lawat blog saya

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/

dan ig saya

@nurnasuha96_

whatsapp : +60196117811

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING