kbba9

Tuesday, September 08, 2015

Jom Menuai!

Morning korang!

Macam biasalah, setiap hari aku akan mencari ruang dan peluang untuk menuai hasil tanaman aku.. kahkahkah..

Terkejut?

Janganlah terkejut..

Aku kan ada anak kecil, jadi menuai tu membawa maksud mengepam susu.. Tanaman pula bermaksud, apa yang aku makan. Alhamdulillah.. anak aku masih mampu minum susu aku tanpa bantuan susu lain sehingga ke hari ini. Syukur ya Allah..

Nak tips susu banyak? Aku pun susu sekadar kais pagi minum pagi, kais petang minum petang.. In shaa Allah, sentiasa cukup buat anak aku..

Yang ada tips atau nak kongsi kebaikan mehlah komen.

TQ in advance korang!

2 comments:

Puan Wawa said...

Alhamdulillah.. Susu ibu yang terbaik untuk anak2.. Kawan wawa share tips, klu nak pam susu time jam 12-2pgi.. Waktu tu susu banyak kuar..

Tips lain, blh juga amalkan set shaklee

Chubby Hanna said...

SHAKLEE.. hehe.. lama dah tak makan..

!!Jom Tambah Pendapatan!!