kbba9

Wednesday, November 25, 2015

Wordless Wednesday #31 : Feminine Wash By JSD

Korang dah cuba ??


Kalau belum cuba , Hana agen sah JSD .

Boleh whatsapp Hana yer kawan - kawan .

016-7253014 ( Hana )

#isbarangbaik







Tuesday, November 24, 2015

Jangan Menangis Amyrul Arsyad


Dah tembam budak ni. 

Selalu nak kena cium dan peluk lepas buat sesuatu. 
Dah pandai jaga adik dia. 
Dah pandai mintak susu. 
Dah pandai mintak makan. 
Dah pandai mintak mainan. 
Dah pandai mintak adik lagi??
Eh eh?

Amyrul Arsyad
Pemimpin Yang Sangat Cerdik

Seindah namamu sayang.
Ummi sayang kamu.
Ummi kasihkan kamu.
Ummi kekuatanmu sayang.

Usah menangis saat kamu ditinggalkan.
Kerana ummi selalu titipkan doa buatmu.
Kerana ummi selalu ada di hatimu.
Kerana di setiap darah yang mengalir di dalam tubuhmu adalah darah ummi dan babah.

Bangunlah sayang, senyumlah.
Teruskan berjuang.
Teruskan melangkah
Teruskan berlari.

Kau pasti akan jatuh berulang kali.
Kau pasti terduduk beribu kali.
Kau pasti tersungkur berjuta kali.
Kau pasti akan alaminya sayang.

Jangan menangis sayang.

Akalmu setajam pisau.
Setiap hari ada sahaja yang kau tunjukkan.
Hatimu sekeras ais.
Ia keras untuk dapatkan sesuatu,
Namun cair saat kau dipelukku.

Jangan menangis sayang.

Kerana kau dan ummi saling memerlukan.
Kerana kau, ummi masih mampu bertahan.
Kerana kau, ummi masih mampu tersenyum.
Kerana kau, ummi masih ketawa,
melihat keletahmu..

Jangan menangis sayang.

Andai ummi pergi dulu.
Andai ummi tak bersamamu lagi.
Andai jodoh kita sekadar di sini.
Andai kau sudah tak perlu ummi lagi.

Ketahuilah sayang.
Sayang ummi sampai ke syurga.
Walau engkau tidak tahu apa- apa.
Walau engkau tidak mahu apa-apa.
Ummi tetap akan berusaha sehabis daya.
Demi kamu, demi kita.

Selasa
5:30pm
Depan pc pejabat.

   
AAmanah
MMesra
YYakin
RRamah
UUntung
LLemah-lembut
AAlim
RRealistik
SSuci
YYakin
AAbadi
DDinamik
 

Saturday, November 14, 2015

THOUGHT OF THE DAY (6)


Ambil Risiko Untuk Teruskan Kehidupan!

Jika Anda Berjaya, Anda Akan Menjadi Ketua!
Jika Anda Gagal, Anda Akan Menjadi Pendidik!

Thursday, November 12, 2015

Sehati sejiwa ~ Amyrul Arsyad dan Amyrul Akhmal

Sehati Sejiwa.

Arsyad dan puting berpisah tiada. Di mana ada Arsyad di situ ada putingnya. Sungguh sayang dia akan putingnya tu. Hehehe. 


Dua beradik ni kalau masa berebut mainan kemain lagi si abang tak ank kalah si adik pun sama. Tapi, bila dalam kereta, masing-masing saling memerlukan. Si abang akan sentiasa standby puting si adik, dan si adik selalu beri respon yang baik dengan si abang. Si abang sudah mula tunjuk rasa kasih sayang pada si adik. Si adik pula sudah mula tunjuk sikap manja dan tak nak mengalah. 


Arsyad sekarang dah faham bila orang cakap nak ambil adik dia. Dia akan marah dan tak nak kawan dengan orang tu. Gambar ni Hana berithau dia yang Hana nak tinggal Akhmal di rumah Tok Mak (mertua). Dia terus peluk adik dia dan marah Hana. Tapi macam biasa, adik yang tak tahu apa, hanya mampu senyum jelah.. Hehehe..


Dua orang ni, memang nyawa Hana lah. Hana sayang diorang ni, tak pernah niat nak banding-banding. Arsyad tetap manja walaupun dah ada adik, Akhmal dah pandai bawa diri, dan yukur Alhamdulillah, tak pernah menyusahkan. Biasalah budak kan? Hana harap mereka gembira hidup dengan Hana. Hana syukur Allah bagi Hana peluang menumpangkan mereka dalam rahim Hana. Rezeki Hana pun bertambah sebab mereka ni. Terima kasih anak-anakku. 

Ummi sayang kamu berdua!

Wednesday, November 04, 2015

Morning!

Morning sunshine!!!!
Syukur masih diberi peluang dan ruang untuk melihat matahari lagi.. Ya Allah.. Inilah nikmat yang kami rindu selama beberapa minggu ni.. Terima kadih ya Allah!!!

MANIS , MANTAP DAN PENUH RAHSIA

Sunday, November 01, 2015

Welcome November 2015


01.11.2015

Welcome!

Mungkinkah ?

- RM1,112.15
- RM11,120.15
- RM111,201.50
- RM1,112,015.00
- RM11,12015.00


!!Jom Tambah Pendapatan!!