kbba9

DUIT MODAL

Friday, January 16, 2015

Tanda-Tanda Suami Sudah Mula Bersikap Curang

1. Menjadi Panas Baran Jika sebelum ini suami sentiasa berkata dengan lemah lembut tetapi secara tiba-tiba mulai bengis dan sering marah-marah . Malah , isteri dimarahi dengan menjadikan alasan sikap isteri membebel memeningkannya padahal sebelum ini suami tidak bersikap demikian .

2. Tiba-Tiba Menjadi Sibuk - Perubahan ketara suami yang sentiasa bertugas di luar dengan pelbagai alasan . Malah , dalam keadaan tertentu , suami hanya menyatakan dia sibuk menggunakan khidmat pesanan ringkas (SMS) tanpa mahu bertemu dengan anda .

3.  Sering Berahsia - Segalanya tidak mahu dikongsi bersama . Baik hal di pejabat mahupun kisah peribadi . Tambah mencurigakan, suami sering ‘lari’ sebaik menerima khidmat pesanan ringkas (SMS) . Bila handphone berbunyi pula, suami menjawab di tempat jauh dan berbisik-bisik .

4.  Semakin Bergaya - Penampilan suami yang dulunya biasa-biasa bertukar dengan drastik . Rambut baru , pakaian baru dan siap dengan minyak wangi mengalahkan zaman bujang . Penting bagi isteri menyelidiki suami mereka yang bersikap sedemikian .

5. Menjadi Bertambah Penyayang - Memang pelik . Jika sebelum ini hendak mendapat peluk manja bukan main payah , tetapi sikap suami agak keterlaluan berbanding kebiasaan . Malah , dia juga sering memeranjatkan anda dengan pelbagai hadiah untuk mengaburi mata anda . Berhati-hati .


-- >> Pengalaman sendiri , semua tanda-tanda tu memang benar .. Tapi , kita sebagai hamba ALLAH yang mana hatinya dipegang oleh Allah , BERDOA LAH .. Tanpa putus asa , tanpa jemu , tanpa kecewa .. Sesungguhnya , Allah itu sebaik-baik penolong kita di saat kita tengah dalam kesusahan .. Allah jualah yang akan membolak balikkan hati manusia ni .. Berdoalah , dan percayalah kepada kekuasaan dan keajaiban daripada Allah ..

Tahukah Anda?? :)

TAHUKAH ANDA?




Pokok kelapa sememangnya terkenal dengan seribu satu kegunaan. Selain daripada itu, airnya juga turut memberikan khasiat kepada tubuh badan manusia. Antara kebaikan air kelapa terhadap tubuh badan anda.

1. Khasiat air kelapa membantu untuk menyejukkan tubuh seseorang dan menormalkan suhu didalam badan.

2. Air kelapa mampu untuk menambahkan lagi kandungan air dalam badan dan mengelakkan daripada tubuh anda terhidrasi. Selain itu, khasiat air kelapa juga boleh dijadikan minuman tenaga.

3. Air kelapa juga adalah merupakan ejen pengangkut khasiat seperti nutrien dan oksigen ke sel tubuh seseorang.

4. Apabila seseorang bersenam, tubuh mereka akan mengeluarkan air dari dalam badan (peluh), air kelapa boleh dijadikan minuman berkhasiat untuk menambah semula kandungan air didalam badan anda.

5. Khasiat yang ada didalam air kelapa membantu untuk meningkatkan kadar metabolisme seseorang.

6. Air kelapa boleh dijadikan sebagai minuman diet. Ia kerana khasiatnya juga turut membantu untuk mengurangkan berat badan seseorang.

7. Khasiat air kelapa turut membantu untuk menyahtoksik dan juga melawan kuman didalam tubuh anda.

8. Air kelapa turut boleh digunakan sebagai rawatan sembelit. Ini kerana khasiatnya membantu untuk membersihkan laluan sistem pencernaan seseorang dan mengelakkan daripada tersumbat.

9. Seorang peminum air kelapa juga akan meningkatkan sistem imunisasi didalam badan mereka. Khasiat ini berguna untuk melawan penyakit.

10. Kajian saintifik juga menunjukkan khasiat air kelapa mampu untuk mengawal penyakit diabetis.

11. Khasiat air kelapa terkenal untuk membantu tubuh melawan panyakit selesema, demam dan juga AIDS.

12. Air kelapa membantu untuk menstabilkan PH tubuh seseorang dan juga berkhasiat untuk mengurangkan risiko kanser.

13. Khasiat air kelapa turut digunakan untuk merawat penyakit buah pinggang dan juga batu karang.

14. Khasiat air kelapa membantu untuk melancarkan lagi peredaran darah didalam tubuh seseorang.

*Sebenarnya banyak persamaan dengan VCO Catalyst kan ? Sharing Is Caring guys !



So , kalau korang nak beli , boleh lah order dengan aku yea !

Macam mana ??

Whatsapp / SMS : Farhana 016-7253014

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING