kbba9

! Ramadan / Raya Sale !

Monday, February 02, 2015

Welcome February 2015



Pejam celik , pejam celik dah masuk Bulan Februari 2015 dah .. Kejap je masa berlalu , harapnya ada lah sesuatu yang baik akan berlaku kepada kami sekeluarga .. Bulan Februari ni jugak bulan kelahiran aku dan anak aku Lil A si Amyrul Arsyad tu .. Xtahu lah tahun ni Mr. A nak bagi aku dan Lil A apa .. Aku x harap pape , cukuplah dia wish aku dan belanja aku makan nanti .. Hhehehehe .. Yelah , orang mengandung kan suka makan ..

Semoga kawan - kawan yang lain pun akan dapat berita gembira juga yer .. Bukan untuk bulan Februari je yer , tapi bulan seterusnya juga .. Aminn Allahumma Aminn ..






!!Jom Tambah Pendapatan!!