kbba9

Thursday, September 10, 2015

Peluang Perniagaan : SimpleHijab


Pernahkah anda terfikir untuk memulakan perniagaan tudung tetapi kekurangan modal dan kepakaran? Tak mengapa. Jom sertai program affiliate tudung SIMPLEHIJAB dan berpeluang menjana pendapatan sampingan setiap sebulan. Daftar sekarang melalui link berikut:
http://simplehijab.co/?id=kssl
Apakah keistimewaan yang dibawakan oleh sistem affiliate kami ini adalah:
1. Pendaftaran adalah percuma. Tiada sebarang yuran atau caj yang akan dikenakan.
2. Anda tidak perlu menyimpan sebarang stok.
3. Anda tidak perlu menguruskan order atau pembelian.
4. Anda hanya perlu berkongsi unik URL atau link yang disediakan ke semua laman media sosial anda seperti Facebook dan Twitter. Ataupun hanya dengan semudah melalui Whatsap dan bersedia untuk menerima komisen.
5. Anda berpeluang untuk menerima komisen sehingga 10% bagi setiap pembelian (bergantung kepada jenis tudung) yang dilakukan oleh pelanggan yang di-referred oleh anda ke sistem kami.
6. Tiada had tempoh yang ditetapkan untuk penerimaan komisen bermaksud anda akan tetap menerima komisen selagi mana SIMPLEHIJAB beroperasi.
Apa yang lebih menarik lagi?
1. Anda boleh meningkatkan lagi komisen anda dengan cara mengajak lebih ramai rakan-rakan anda untuk menjadi Affiliate Agent kami dengan menggunakan Unique URL atau link yang disediakan di ruangan dashboard akaun anda.
2. Contoh: Anda mengajak si A untuk menjadi agent. Maka anda akan mendapat komisen sehingga 5% (bergantung kepada jenis tudung) sekiranya si A membawa pelanggan untuk membeli di SIMPLEHIJAB. Sekiranya si A mengajak si B menjadi agent, anda tidak akan memperoleh sebarang komisen sekiranya si B membawa pelanggan untuk membeli di SIMPLEHIJAB.

Bisnesku : Jamu Jalinan Cinta by Jamu Susuk Dara

Rahsia kekal beretenaga dan menawan!

Salah satu Jamu yang aku amalkan sejak daripada pantang anak kedua sehingga sekarang. Dah masuk botol ke empat! Kesan? Korang kena cuba, sebab kalau tak cuba korang tak tahu hasilnya. Harga RM48, tapi sangat berbaloi!



Inilah best friend saya sekarang! 

Anda mahu "KONGSI" bestfriend dengan saya?

Whatsapp : 016-7253014

2012 vs 2015 : Muka dan Kurus


Tahun 2012

Aku belum kahwin lagi masa ni. Muda remaja gitu. Hahahaha.. Gambar ni masa beraya rumah Mak Long aku di Parit Kudus, Pontian, Johor. Bergambar bersama dengan anak saudara kesayangan aku si Qistina. Masa ni dia comel sangat! Hehehe.. Muka dia marah kat mama dia sebab tak sedia lagi tapi mama dia dah snap dah.. Sorry Tina! Masa ni muka aku banyak giler jerawat, dan aku ada guna produk kecantikan yang tengah hot masa tu. Tak sesuai dengan aku agaknya. Muka jadi kemerah-merahan terutama bila kena panas, rasas macam terbakar sangat tau! Hurm, tak apalah aku pun malas nak ingat dah tentang salah guna produk tu. 


Tahun 2015

Gambar ni aku ambil pada 07/09/2015, maknanya telah lebih 3 tahun daripada gambar di atas. Lama kan? Nampak apa yang beza? Makin kurus ke makin gemuk? Opppsss!! Yang aku pasti, muka aku nampak lebih bersih lah. Rahsianya? Entahlah, apa yang aku tahu, aku makan macam-macam ni untuk pastikan kesihatan luaran dan dalaman aku terjaga. Yang paling ketara adalah aku mengamalkan VCO Catalyst Pure Softgels. Sejak aku mengandung anak pertama tahun 2013 sehingga sekarang. Cuma sekarang aku dah tukar kepada VCO Pormegranate (VCO Delima) untuk tambah khasiat. Minum air pun lebih dari 2 liter sekarang. kalau ikutkan masih tak cukup lagi, tapi tak apa, pelan-pelan. Yelah, aku kan ibu menyusu, aku nak lah yang terbaik untuk anak aku, sebab apa yang aku makan, itulah yang anak aku dapat. WHAT I EAT IS WHAT MY SON GET! Percayalah, kalau aku boleh, in shaa Allah korang pun boleh!



aku masih berusaha untuk kurus!

!!Jom Tambah Pendapatan!!