kbba9

! Raya Sale !

Tuesday, October 04, 2016

Aktiviti hujung minggu

Hai korang . 

Pergh , boleh menangis lah orang kalau tengok KakNa bersenam ! Jangan tak percaya yer ! KakNa pun tahu lah nak bersenam untuk sihatkan badan . 

Alhamdulillah , setiap hujung minggu KakNa akan bawa anak - anak pergi ke taman untuk beriadah . Almaklumlah , sejak orang asyik gelar KakNa ni sebagai Mak Paus , KakNa rasa KakNa memang perlu untuk bersenam dan kurangkan berat badan . KakNa pun tak nak paksa diri , buat je mana yang mampu dulu . 


Gambar ni diambil masa KakNa beriadah di Taman Merdeka, Johor Bahru bersama - sama suami dan anak - anak . Gambar mereka semua tak ada sebab anak KakNa yang kecik tu buat perangai nak berjalan je . Hehehe . 

Kalau korang nak tahu , gambar ni diambil oleh anak sulung KakNa , Amyrul Arsyad . Sekarang ni , pantang nampak kamera atau apa jua situasi yang dirasanya menarik , pasti dia akan ambil gambar . Kadang - kadang rasa malu juga , yelah Mak Paus nak bergambar . Huhuhu .

Apapun , jangan kecam KakNa yer dengan gambar tu . Rasanya gambar tu dah paling sopan dah . Saja nak kongsi dengan korang aktiviti hujung minggu KakNa . Selain tu , nak kongsi juga perangai anak KakNa yang dah semakin bijak . 

KakNa harap korang pun dapat luangkan masa yang bermanfaat di setiap hujung minggu . KakNa pun baru mula , nanti KakNa cerita lagi .

Terima kasih sudi baca . Assalamualaikum . 

No comments:

!!Jom Tambah Pendapatan!!