kbba9

Friday, November 11, 2016

Perihal Anak

 

 

KakNa tak pernah takot ada anak ramai. Biarlah orang nak cakap apa. Tapi, Allah lebih mengetahui. KakNa kan ceaser. Jadi sesiapa yang boleh bersalin normal tu jangan sekat2, sebab kita tak tahu bila kita tua kita larat ke nak tanggung risiko ketika hamil dan sebagainya.

Teringat KakNa bila ada orang tanya kenapa KakNa merisikokan diri untuk mengandung lagi sedangkan dah bersalin ceaser. KakNa jawab satu je.

"Kalau nak meninggal, duduk tengok tv pun boleh 😊"

Terus KakNa dikecam takbur. Tak apalah, biar Allah tahu apa yg ada dlm hati KakNa.✌🏻️

No comments:

!!Jom Tambah Pendapatan!!