kbba9

! Ramadan / Raya Sale !

Thursday, December 22, 2016

Wishlist 2016 : Oven - Done

 

Alhamdulillah , one of my Wishlist 2016 dah tercapai . KakNa main undi nak beli oven ni , main RM30 x 5 orang , so total RM150.00 siap pos . Murah kan ? Mana nak dapat harga macam ni kalau beli kat luar . 

Sebenarnya main undi untuk Oven Morgan 20liter, tapi Mak Kutu bagi tukar yang lagi besar  sebab bayar kutu awal. Tu yang dapat oven Faber ni . Alhamdulillah sangat tau , yelah daripada 20liter menjadi 26liter . Siapa tak suka oooiii ! 

Oven ni dah sampai masa 01.12.2016 aritu , dah nak dekat sebulan dah . Datang ngam - ngam hari Anniversary KakNa . Kira macam SUPRISE buat hadiah diri sendiri lah ni kan . Happy gila masa dapat tu . Kebetulan masa tu suami out station so , dia tak tahulah saiz sebenar oven ni . Bila dia balik dan tengok , amekkaw terkejut dia ! Hehehe . Suami tumpang gembira sebab wishlist KakNa dah tercapai .

Haa .. KakNa tahu korang nak tanya apa kan ? Mesti korang nak tanya dah guna ke belum ? Eh , memang belum lah ! Sebab KakNa masih tak tahu nak masak apa guna ni . Tulah manusia nia , bila tak ada beriya nak beli . Bila dah beli , tak guna . Haiisshhh . Harap tak jadi tukun lah oven ni kan ?

Tahun depan kita tengok tercapai ke tak wishlist KakNa yer . Korang jangan cemburu tau , KakNa kalau tak main undi pun tak merasa nak beli ni . Almaklumlah komitmen banyak . Hehehe . 

Terima kasih sudi baca . Jumpa lagi . ^_^

No comments:

!!Jom Tambah Pendapatan!!