kbba9

Saturday, November 05, 2016

Rakan Sekerja Yang Baik

Hai korang .

Hari ini KakNa nak perkenalkan rakan sekerja yang paling KakNa sayang dan percaya . Akak ni dah macam akak kandung KakNa . Dia selalu bagi sokongan pada KakNa walaupun kadang kala KakNa rasa KakNa tak layak kawan dengan dia . 

 

Korang tengoklah , akak ni kecik je . Kalau keluar dengan dia , orang meati ingat dia tu lagi muda dari KakNa . Malunya . Nampak sangat KakNa ni tak cantik dan nampak tua . Haiishhh . Tak apalah , yang penting persahabatan kami tetap kukuh . 

Terima kasih Kak Eton sebab terima saya sebagai kawan dan anggap macam adik . 😘

!!Jom Tambah Pendapatan!!