kbba9

! Raya Sale !

Wednesday, December 28, 2016

Ragam Anak - Anak :-)

    
   

 

Assalamualaikum w.b.t.

Tengah rehat - rehat tadi pengasuh anak hantar gambar anak - anak . Ya Allah , rindu pula kat diorang . Teringat malam tadi KakNa termarah si adik Akhmal ni . Kesian dia . KakNa pun tak tahu akhir -akhir ni kenapa asyik nak marah - marah diorang . Maafkan Ummi sayang . :(

Gembira sakan diorang dapat naik kereta Mama ajak pergi kedai . Suka lah tu ! Si adik tu geram betul ! Pandai buat muka tau ! Haisshh , sabar jelah , anak - anak . Semoga tidak menyusahkan orang yang menjagamu yer sayang .

Anak ini memang anugerah Allah , KakNa bersyukur Allah bagi KakNa rezeki anak , walaupun rezeki duit tak seberapa namun tak pernah putus . Yang penting KakNa tak pernah putus asa untuk dapatkan rezeki yang berkat dan dirahmati Allah . Begitu juga dengan suami , Alhamdulillah KakNa nampak suami sentiasa cuba buat yang terbaik untuk membahagiakan kami sekeluarga . Terima kasih sayang !

Apapun , terima kasih bagi yang sentiasa mendoakan kesejahteraan kami sekeluarga . Terima kasih juga yang sentiasa ambil berat pada kami , dan sentiasa menjaga anak - anak kami ketiak kami pergi bekerja . Semoga Allah sentiasa merahmati dan membahagiakan mereka dunia dan akhirat .

Till then . 

!!Jom Tambah Pendapatan!!