kbba9

DUIT MODAL

Saturday, January 14, 2017

DAY 10 : 31 Days Challenge By JDT Blogger - Single Atau Berkahwin

Assalamualaikum semua !

Task kali ni tajuknya " Single or Married " . Hehe . So , korang rasa ? Jawapannya adalah KakNa dah kahwin . Yes , I Am Married Woman ! 😍

Alhamdulillah , tahun ni dah masuk tahun ke 5 usia perkawinan KakNa dan Mr. Clerk . Syukur ya Allah . Segala badai , dugaan dan cabaran kami tempuh dengan sehabis daya ! Terima kasih y Allah bantu kami !

Nak tengok gambar kami ?


Gambar ni adalah pada tahun 2015 . Masa ni , KakNa baru je habis pantang . Anak KakNa si Akhmal tu lebih kurang 4 - 5 bulan , hehe . KakNa pun lupa . Masa ni , kami tak ada tema baju raya .bBaju pun recycle sebab nak jimat . Almaklumlah baru habis pantang . 



Hehe , gambar kat atas ni , saja nak share dengan korang . Saat KakNa tengah tunggu pengantin datang . Gambar ni daripada HP salah seorang BFF KakNa iaitu Shikin . Rindunya nak make up macam ni . Hehe .


Gambar ni pulak kawan KakNa snap masa KakNa dengan suami tengah bersanding . KakNa nikah pada 30 . 11 . 2012 lepas sembahyang Jumaat . Majlis persandingan pula adalah pada 01 . 12 . 2012 . Hehe . Masa ni KakNa tak adalah kurus sangat , dan tak adalah gemuk macam sekarang. Hahaha . So , korang dah tahu kan ? KakNa memang dah kahwin . 

Okaylah , jumpa di lain post yer ! Tq for reading guys !

#jdtblogger #31dayschallengebyjdtblogger




No comments:

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING