kbba9

Tuesday, January 10, 2017

DAY 6 : 31 Days Challenge By JDT Blogger - Gambar Bermakeup @ tanpa makeup

Okay , untuk cabaran Hari ke 6 ni KakNa puas belek album KakNa . Yelah , KakNa buka orang yang suka make up tau . Jadi , apa yang KakNa tunjuk ini lah yang ada .


 

Gambar yang kat atas ni gambar masa Majlis Apresiasi Jabatan Tahun 2016 . Gambar ni diambil masa 08/12/2016 . KakNa cuma pakai foundation dan lipstik merah je . Sebab tak pandai lukis kening , tu yang tak buat .

  
Haa . Gambar ni gamabr tahun 2012 . Gambar masa Hari Persandingan KakNa pada 01.12.2012 . Comel tak KakNa ? Masa ni , kali pertama KakNa pakai contact lense tau ! Tak selesa sangat , tapi nak nampak cantik punya pasal KakNa ikut je cakap mak andam tu tau ! Apapun , memang KakNa dapat pujian ramai mas ani . Yelah , raja sehari kan ?

 
Ni tak payah cakap kot .Korang pun leh tahu . Free from make up . Pakai pencuci organik je . Lain kali KakNa cerita eh pasal pencuci organik tu yer .

Terima kasih sudi baca . Jumpa lagi di cabaran berikutnya . 

#jdtblogger #31dayschallengebyjdtblogger

No comments:

!!Jom Tambah Pendapatan!!