kbba9

! Raya Sale !

Sunday, May 28, 2017

7 Days Croissant With Cream Chocolate Cream Filling by Munchy

7 Days Croissant With Cream Chocolate Cream Filling by Munchy

Hai korang , tengah buat apa tu ? Puasa tak ?
Tak kan dah ponteng puasa , baru hari kedua kot ! Hahahaha .

  

Nampak sedap kan ? Memang sedap pun korang !

Roti ni FIL yang belikan untuk anak - anak , FIL beli dekat 7eleven area rumah dia . KakNa belum beli lagi , sebab masalahnya pasaran belum meluas lagi , so susah nak cari . Almaklumlah , produk baru kan ?
Harga ? 
RM 1.30 kalau KakNa tak silap . 

Serius sedap . 

Lepas ni nak carik lagi , nak buat stok untuk anak - anak dan bekal ke rumah pengasuh . Haiishh , puasa - puasa ni , makanan semua nampak sedap kan ? 

So , kalau korang dah jumpa tu , cepat - cepatlah beli dan cuba yer ! Rugi tau siapa yang belum cuba . Hehehe . Tapi kalau tak sedapkan jangan salahkan KakNa , pergi salahkan kilang Munchy tu . Huhu .

Okaylah , nak sambung buat kerja .

Assalamualaikum !

4 comments:

Lieya Von Jay said...

dh telan air liur dh tengok roti niii ^_^

Siti fatimah said...

Boleh ke kalau tolong ambilkan gambar ingredients roti ni? Sbb saya ada beli dkt UK tp takde halal, kalau ingredients dia sama maknanya boleh la saya makan. Terima kasih sgt2.

Siti fatimah said...

Boleh ke kalau tlg snapkan gambar ingredients roti ni? Sbb saya ada beli di UK tp takde halal yg dkt sini. Kalau ingredients dia sama mcm malaysia, boleh la saya makan. Terima kasih sgt2.

Mar Mansor said...

buat terliur..kena cari jugalah ni
JanjiKita

!!Jom Tambah Pendapatan!!