kbba9

DUIT MODAL

Wednesday, June 07, 2017

Baru nak melawa 😂

Assalamuaalaikum w.b.t.

 

Malas nak cakap. 

Ha, hari ni baru melawa sikit dah ramai tegur, " apsal lawa sangat arini? "

Eh. Nampak bebenor selekeh je manjang. 

Nak buat cmne. Arini mood baik sebab nak bg aura-aura positif. Hehe. 

Selamat pagi kesayangan 😘

Jom layan lagu #Despacito, bagi semangat sikit.

http://kaknajourney.blogspot.my/

#kbba9 #KakNaJourney #KakNaGojes #KakNaPakaiLipstick #KakNaPakaiFoundation

Kat atas tu status KakNa pagi tadi dalam IG dan FB . 


 

Nak jadikan cerita , masa sebelum pergi , eksaited sangat nak tunjuk suami muka okay ke tak pakai tudung ni , alih - alih kaki terpelecok . Adoooii , sakitnya ! Nasib tak bengkak , yang paling penting tak jatuh . Tapi effectnya , lama jugak nak rasa pergerakkan anak dalam kandungan ni . Alahai , nasib lah Allah masih sayangkan KakNa lagi . Suami siap marah suruh hati - hati , yelah , kalau jatuh tadi ..

Apapun , ini baru permulaan , nanti lepas bersalin , KakNa nak pakai lipstick merah balik , eyeliner , mascara .. Haiiishhh , rindunya !

Ramai kawan - kawan request suruh update hal berpantang nanti , in shaa Allah , KakNa akan update yer . Tunggu .. :)

Okaylah , nak sambung buat kerja . Selamat membaca dan terima kasih sudi singgah .

1 comment:

dilazfamily said...

Cantik. Touch up sikit eyebrow lagi meletop

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING