kbba9

DUIT MODAL

Tuesday, July 25, 2017

Abah

 

Orang ni , aku sentiasa rindu .
Orang ni , aku sentiasa tak pernah lupa .

Dia pernah pukul aku , tapi bukan mendera .
Dia pernah marah aku , tapi bukan menyakitkan .

Dia sangat tabah .
Sesuai dengan ujian Allah beri .

Dia sangat tenang .
\Setenang air di lautan .

Dia sangat serius .
Sesuai dengan keadaan .

Aku belajar menjadi keras sepertinya .
Namun bukan keras hati .

Aku belajar menjadi tabah sepertinya .
Namun aku masih lemah .

Abah ,
Walaupun uda tak selalu di sisi abah , namun doa uda tak pernah kurang untuk abah .
Walaupun uda selalu menyakitkan hati abah , tapi uda tak pernah niat nak buat macam tu .

Abah .
Uda tak tahu nak tunjuk , 
tapi uda memang sayang pada abah .
Sayang sangat . 

Saturday, July 22, 2017

Penantian yang mendebarkan


Penantian yang paling mendebarkan. Semoga yang baik-baik sahaja.

Tak tahu, kenapa hari ni Ummi rasa sedih mengenangkan kamu anak. 
Kadang Ummi rasa macam tak kuat. Kadang Ummi rasa macam lemah sangat.
Ummi penat sayang. Penat nak jawab soalan orang. Penat nak "berlawan" dengan emosi. Tapi Ummi tahu, awak akan lahir dan hadir bawa 1001 rezeki buat kami.

Cepat keluar sayang. Abang-abang tunggu kamu. Ummi lagi lah, hadir kamu mengikut sangkaan Ummi. Target Ummi. Namun, apa jua, hanya Allah yang merestukannya. 

#kaknapreciousmoments #FarAmyBaby #EmosiDiHujungMinggu

Tuesday, July 18, 2017

34 Weeks


Alhamdulillah. 

Nurse baik. 
KakNa pun baik. 
Baby pun baik.

Syukur.

Cerita lain? Nanti sambung baca kat http://kaknajourney.blogspot.my/ eh? Tunggu KakNa karang dulu 😘

#kaknapreciousmoments #FarAmyBaby 

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING