kbba9

DUIT MODAL

Friday, January 27, 2017

DAY 23 : 31 Days Challenge By JDT Blogger - List Cerita Seram Kegemaran

Hai semua !

Tengah buat apa tu ? Tengah kemas - kemas nak balik kampung ke ? Hehehe . Okay , hari ini cabaran seterusnya iaitu List Cerita Seram . Sebenarnya KakNa bukanlah peminat cerita seram , tapi masa zaman bercinta dulu , En . Suami suka sangat ajak tengok cerita seram . Padahal dia pun tka berapa nak berani , kahkahkah ! ( gelak jahat ) So , ada banyak lah jugak cerita seram yang KakNa pernah tengok dengan En. suami .

So , nah ! Semua tak tersusun dan maaf tak ada gambar sebab masa nak ingat tajuk filem pun terpaksa google . So , bila dah tengok gamabr mulalah terbayang - bayang .Eeeeiii .. Seram .. Korang pernah tengok ke semua ni ?

1. Pontianak Harum Sundal Malam
2. Mantra
3. Cermin ( Tengok dengan Angah )
4. Susuk
5. Jangan Pandang Belakang
6. Khurafat
7. Susuk
8. Ngankung
9. Niyang Rapik
10. Jangan Pandang Belakang Congkak

Sejak KakNa kahwin , memang dah tak ada masa nak tengok wayang berdua . Lagipun sejak bersalin anak pertama , KakNa memang serik nak tengok cerita hantu atau cerita seram . Boleh naik bulu roma tau ! Masa tulis ni pun bulu roma KakNa dah naik ni , mujur En. Suami ada teman ni ha , kalau tak , memang tak sampai habis entry ni .

Okaylah , ni jelah untuk cabaran hari ini . Korang punya macam mana ?

#jdtblogger #31dayschallengebyjdtblogger 

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING