kbba9

DUIT MODAL

Wednesday, February 08, 2017

Kisah 7 Tahun

Hai korang .

Hari ni KakNa nak kongsi sikit perihal tempat kerja KakNa . Selalu cerita anak je kan ?

08.02.2010 , hari pertama KakNa melangkah kaki ke sini setelah hampir sebulan bertunang . Dengan harapan tak berjauhan dengan bakal suami . Kalau tak , aku mesti dah kena transfer pergi Melaka . Bukan tak sudi jadi orang Melaka, namun jiwa "anak manja" masih kuat membelenggu rasa .

 

08.02.2017 , sudah 7 tahun aku di sini , masih belum mohon untuk keluar . Masih setia sehingga dikeluarkan . Dimarah , dikecam zaman duduk Caw. Kewangan semua tu KakNa jadikan semangat untuk terus maju . 
Di sini juga , aku selamat menjadi seorang isteri dan ummi kepada anak-anakku . 

Terima kasih atas kepercayaan semua . Walaupun rasanya aku belum layak diberi kepercayaan .

Maafkan aku . Aku masih tak cukup sempurna .

#KakNaKerjaGomen #7TahunPerkhidmatan
#MasihSetiaBerkhidmat 

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING