kbba9

! Ramadan / Raya Sale !

Thursday, March 09, 2017

3rd Pregnancy , Alhamdulillah .

Assalamualaikum .

Hai korang .

Terkejut ? 

Alhamdulillah . Sebut tu dulu , baru sambung baca yer . Hehehe .

 
23.12.2016

Alhamdulillah . 

KakNa memang dah tahu KakNa memang mengandung , yelah , dah dua kali mengandung kan , hehe .


 
27.12.2016


Alhamdulillah . Tu je yang mampu KakNa ucapkan setelah tahu tentang berita ni , memang kehamilan yang ditunggu - tunggu . Tiada siapa yang tahu melainkan suami dan adik pada masa ni . Lepas buat pregnancy test , terus whatsapp adik . 

Along , selepas seminggu test . Abah ? Belum masanya . KakNa memang niat nak tunggu sampai buat buku baru nak beritahu abah . KakNa taknak abah risau . KakNa kan dah dua kali ceaser .

** updated **

Entry ni disambung pada 27/02/2017

Ntahlah , pregnancy kali ni , KakNa rasa sangat tertekan . Masalah kewangan , perangai anak - anak , perangai suami . Bukan nak mengadu domba , cuma sekadar meluah perasaan . Yelah , perempuan mengandung kan emosi dia terlebih . Makanya , semua perkara dianggap remeh . Hurmm ..

Satu yang KakNa faham . BERSUJUD . Allah rindukan KakNa bersujud lama dan merayu merintih pada - Nya . :'( 

Doakan KakNa selamat yer semua .

!!Jom Tambah Pendapatan!!