kbba9

! Ramadan / Raya Sale !

Tuesday, March 28, 2017

Adik Demam



Tido tak lena ummi sebab adik demam. Ingat panas biasa, mcm tinggi je. 
Kejap lg bangon kena mandikan dan bawak g klinik ni. 
Kesian adik demam. Mohon jgn berjangkit dengan kawan adik tu yer. Risau ummi 😥 
#KakNaKids #AmyrulAkhmal15

Jualan RM10

JUALAN RM 10 .

Whatsapp Amyrul Kcar : 016 - 7153014

 
 

 

 

 


 
 


 
 
 

 
 
 

 
 
 




Sekejap Masa Berlalu

 

Assalamualaikum .
Sekejap je masa berlalu , sedar tak sedar , dalam kepayahan , Alhamdulillah KakNa bersyukur dengan pemberian Allah .

Anak - anak semakin besar . KakNa pun semakin besar 😂

Ramai kata si abang dah 5 tahun , padahal baru 3 tahun . Si adik , ramai kata sudah 3 tahun , padahal baru nak masuk 2 tahun .

Adik , 27/03/2017 . 
Kemain meragam , KakNa tak perasan . Rupanya lagi sebulan nak masuk 2 tahun ,  Allahu . Rindu bau masham adik lah . Please , jangan besar cepat sangat ! 

Abg , 
Hari ni asyik cakap nak sekolah . Ummi bawak pergi tengok ikan kat Taman Tasek Merdeka . Sukanya abang . 

Ummi harap anak - anak ummi bahagia walaupun sekejap je dengan Ummi . Ummi sayang korang sangat - sangat .

Ni lah KakNa , perangai mak mak sangat kan ? 

Yelah , mak mana tak sayang anak ooiii ? ! 

#KakNaKids

!!Jom Tambah Pendapatan!!