kbba9

DUIT MODAL

Sunday, March 04, 2018

Pendaftaran Pra Sekolah Amyrul Arsyad 2019/2020

Assalamualaikum .

Alhamdulillah , KakNa telah berjaya mendaftar untuk Pra Sekolah si abang Amyrul Arsyad . Syukur . Lepas ni , boleh lah sediakan dokumen semua dan hantar ke Sekolah yang KakNa mohon . Lega , satu langkah dah selesai , tinggal lagi langkah seterusnya . 




Lepas je daftar berbual dengan kawan sepejabat . Kawan KakNa maklumkan , Pra Sekolah ni pun ada kuota dia , so kena siap sedia je bebila kalau tak layak masuk kena hantar pergi Tadika lain . Aduhai , ni yang buat KakNa rasa macam tak senang duduk .

Tapi , betul ke atau tak tentang perkara tu , KakNa tak tanya lagi dekat sekolah . Sebab belum hantar borang kan ? In shaa ALLAH , lepas KakNa hantar nanti KakNa update dekat sini ya .

KakNa harap adalah rezeki abang Arsyad nak sekolah Pra . Bukan apa , mana nak mencekau duit nak daftar abang kalau abang tak layak :(

Doakan kami ya !

Untuk kawan - kawan yang lain boleh daftar di PENDAFTARAN PRA SEKOLAH

Selamat mencuba!

No comments:

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING