kbba9

DUIT MODAL

Friday, May 11, 2018

Demam Pilihanraya VS Demam Berhenti Kerja

Assalamualaikum.

Akhir-akhir ini , aku semakin rasa aku bekerja bukan lagi sebab aku suka , tapi sebab terpaksa .

Iya .

Penat melayan kerenah orang lain , balik nak melayan anak - anak . Bukan aku tak bersyukur , tpai aku cuma mahu masa untuk anak - anak aku dipenuhi rasa yang bahagia .

Bahagia .

Ia , bahagia yang orang lain tak tahu nilainya .

Doakan aku .

Aku masih mengharap ada sinar untuk aku berhenti kerja sebelum umur aku 40 Tahun . So , aku ada lebih kurang 9 tahun untuk aku capai cita - cita aku .

Rugi ?

Tak ada istilah rugi kalau kau percaya konsep rezeki datangnya daripada ALLAH .

Sekarang kan dah ada kerajaan baru yang menjanjikan macam - macam HARAPAN untuk kita semua , jadi mengapa kita perlu pertikaikan ?

Korang rasa aku mampu ke tak ?

Apapun jawapan korang , aku tetap percaya bahawa aku mampu .

Sekarang ni , aku kena rancang betul - betul sebelum semuanya menjadi kenyataan .

Doakan aku ya !

No comments:

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING