kbba9

DUIT MODAL

Tuesday, June 19, 2018

3 Hari 3 Kg #1

Assalamualaikum w.b.t.

Hai korang , masih mood raya lagi ke ?

KakNa dha dua hari kerja tau . Tapi , apa pun tak boleh buat sebab boss besar semua cuti lagi . Hehe .

So korang , raya ni naik berapa kilo ? KakNa so far baru naik 1.5 kg . Gila arghhh , seminggu raya tu dan nak dekat 2 kg tau ! Pergghhhh !!!

Tu yang semalam balik rumah dok tengok babat ni , KakNa dok fikir apa nak buat yer . 

KakNa ingat , mulai esok 20.06.2018 , KakNa nak mulakan cabaran , 3 Hari 3 Kg . 

Boleh ke boleh ? 

Kalau tak cuba memang lah tak boleh , sebab tu kita kena cuba dulu . 

Hasilnya kita kongsi kemudian . 

Korang berani cabar diri sendiri tak ?

Hahahaha .

Kalau berjaya 3 Hari 3 Kg ni , KakNa akan buat pulak 7 Hari 7 Kg . 

Apa yang KakNa akan buat sepanjang 3 Hari ni ?

TAK BOLEH :

1. Makan / Minum Manis
2. Minum Ais
3. Makan Nasi Lemak
4. Makan Roti

DIBENARKAN :

1. Minum Air Melebihi 2 liter ( Semestinya Cuckoo )
2. Berjalan lebih daripada setengah jam .
3. Tidur dengan cukup 
4. Makan berkhasiat dan bernutrisi .

So , doakan KakNa berjaya ya semua ! 

Chaiyok !

No comments:

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING