kbba9

DUIT MODAL

Tuesday, June 05, 2018

#throwback

#throwback


Kalau difikirkan, budak2 ni hari2 gaduh tapi tiap malam dia berpeluk time tidur.




Aku?


Biasanya bukan jd pendamai. Babah dia lah. Aku nak tengok macam mana seorang lelaki memimpin anak2nya yang suka bergurau kasar tu.


Anak lelaki. Kena lah kuat kan?


Aku memang umi yang garang dan agak tegas.


Tapi, anak2 faham. 


Sebab aku adalah umi.


Seorang emak, walaupun duitnya banyak. Akhirnya pergi ke suami dan anak2 juga.


Tanpa sedar.


Tak semua yang indah perlu dikhabar. 

Tak semua yang duka perlu dicerita.

Biarlah Allah sahaja Maha Mendengar.

Biarlah Allah sahaja menjadi penghukumnya.


Kau aku, tetap PENDOSA.


#FarAmyFamily

#KakNaKids

No comments:

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING