JDT BLOGGER

Wednesday, April 18, 2018

Wordless Wednesday #16/2018: LIFE



Sometimes life is hard,
but you gotta be strong
and keep moving on.
Don't let anything hold you back
from what you want.

Penat

#Day18April2018

Penat.

Aku struggle kot nk jayakan kursus ni, bila sampai masa diorang tak ramai datang. 
TANPA PENGGANTI.

Lepas tu, ada orang cakap nape Cawangan aku yang beriya2. Sedangkan caw lain dah jauh meninggalkan kita. 🙄

Enough lah, Farhanah!

Asek SYMP tapi orang tak hargai. 
Bullshit! 
Sorry to say, you are not in my shoes.

Asyik keja nak setelkan hal orang punya part, pastu part aku buruk. 
Apa-apa jelah. 
As usual, aku ni KERANI CABUK je. 
Tak apa lah, Allah tahu, yang penting sedaya upaya aku nak mudahkan orang lain. Allah yang nilai aku bukan korang.

#sayayangmenurutperintah
#penatjagaemosi
#penatjagahati
#moveonlah
#sampaibila
#alwaystrytobepositif
#ijustwanttocry
#struggleisreal

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING