JDT BLOGGER

Monday, December 31, 2018

Hasil Main Kutu (Undi)

Assalamualaikum w.b.t

Korang suka main undi tak ?

Aku suka main undi daripada dulu . Walaupun banyak yang cakap main undi ni haram , tapi pada aku , ini jelah caranya aku mampu untuk beli apa jua barang yang aku idam kan .

Apapun pada aku , berbalik pada niat . Kalau niat korang elok , maka elok lah hasilnya kan ?

So , aku nak share dengan korang hasil aku main undi sepanjang tahun 2017 - 2018 (Mei 2018)

1. Gelang Emas ( 2017 - Dah Jual )
2. Oven Morgan ( 2017 )
3. Beg Long Champ ( Small ) ( 2017 )
4. Chest Freezer 10 litre ( 10 Oktober 2017 )
5. Air Fryer ( 2 Mei 2018)

In shaa ALLAH , lepas ni aku akan update lagi . Sebab aku ada satu lagi kutu yang belum selesai . 

So , pendapat korang pulak macam mana ?

Update : 19 Jun 2018

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING