Friday, May 31, 2019

Rezeki Ramadan 1440H

Assalamualaikum semua.

Apa khabar? Aku, Alhamdulilah, bertambah sihat.

Aku nak kongsi kegembiraan dengan korang. Alhamdulillah, sejak jual Sobella ni kan, rezeki aku bertambah-tambah. Syukur. Niat aku nak bantu orang ramai dapat bibir yang cantik dan sihat dipermudahkan. Bukan apa, aku sendiri tak boleh pakai sembarangan Lipmatte. Pernah je aku cuba beberapa lipmatte jenama lain, namun hasil yang aku dapat? Tak MEMUASKAN. Bibir jadi kering dan tak sekata. Ada jugak yang menyebabkan bibir aku lebam dan mengelupas.

Sungguh, dengan Sobella ni aku ragu-ragu. Sehinggalah, Allah bukakan pintu hati aku untuk beli Sobella ni. Syukur, ya ALLAH. 

Sekarang, Sobella sedang menjadi bualan ramai, maka aku sebagai penjual mendapat tempiasnya, syukur. Semuanya Allah dah tulis. Semuanya! Syukur.

Nanti korang nak beli Sobella, boleh lah mesej aku ya.

Farhanah
016 725 3014

No comments:

!!Jom Tambah Pendapatan!!